28 listopada 2013

Navy wrap blouse


Blouse: Camaieu
Blazer: Zara
Pants: H&M

Jak zauważyliście dawno nie było zestawu na blogu, powody są dwa - brak czasu a także niesprzyjająca pogoda. Dlatego dzisiaj zdjęcie robione w domu na chwilę przed wyjściem, tak w ramach pokazania co ostatnio miałam na sobie. Była to czarna smokingowa marynarka z letnich wyprzedaży, granatowa kopertowa bluzka (ten fason koszul uwielbiam) oraz spodnie z nieco wyższym stanem zakończone skórzanym pasem. Do tego założyłam czarne botki na obcasie i czarny dwurzędowy płaszcz zapinany na złote guziki. Jak widzicie granat na dobre zagościł w mojej szafie - cieszę się, że aktualnie jest on bardzo modny, ponieważ o wiele łatwiej znaleźć coś sensownego w sklepach. Ciekawa jestem czy Wam także przypadł do gustu?

Pozdrawiam i do następnego wpisu!
Aneta


23 komentarze:

  1. Uwielbiam tego typu bluzki, moim zdaniem są bardzo seksowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak , granat tez w mojej szafie jest obecny , lubie. Choć częściej łączę go z brązem . Piekna bluzka ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie! A co to za łańcuszek na szyi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam go w Reserved :)

      Usuń
    2. wygląda bardzo ładnie, szkoda, że nie jest złoty :(

      Usuń
    3. Właśnie wiem , ale jeśli szukasz czegoś w tym stylu to zobacz na markę Beller, mają przepiękną biżuterię ze srebra i złota :)

      Usuń
    4. właśnie byłam przekonana, że to beller ;) ja żeby nie przepłacać kupiłam delikatny cienki złoty łańcuszek w Aparcie i do tego na zamówienie u innego jubilera malutką zawieszkę w kształcie kółeczka z wygrawerowanym inicjałem imienia :) wyszło 4 razy taniej niż beller :)

      Usuń
    5. mam tak samo w srebrze :) We wrześniu na urodziny poprosiłam o taki prezent - delikatny łańcuszek z Apartu i malutka zawieszka medalionik z Lilou z grawerem. Ze złotym muszę zrobić podobnie :)

      Usuń
    6. do Lilou to wolę nie wchodzić, bo zawsze coś tam kupię ;)

      Usuń
  4. prosto i kobieco :) też zwróciłam uwagę na łańcuszek, szukam czegoś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. Chyba nigdy nie masz gorszego dnia, co ? :P Powoli przekonuję się do granatu - dzięki Tobie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty Magda, mam gorsze dni jak każdy, tylko nie robię sobie wtedy zdjęć :P dziś siedzę w domu po wyrwaniu 8-ki no i nie wyglądam najlepiej ;)

      Usuń
  6. Granat bardzo lubię, sama ostatnio kupiłam bluzkę w tym kolorze w Royalu. Twoja ma niesamowite nasycenie koloru, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dodal sie moj komentarz :( Anetko napisz mi prosze czy ta bluzka ma na dole sciagacz i w jakiej cenie jest?? slicznie w niej wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma ściągacza, jest zakończona na prosto, kosztowała 99 zł na żywo jest trochę ciemniejsza, pozdrawiam :)

      Usuń
  8. idealnie pasuje do Ciebie ta stylizacja, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfekcyjnie, przepiękne spodenki i bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz:) takiej bluzeczki właśnie potrzebuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta